سردردهای میگرنی دومین عامل ناتوانی بشر در جهان است| عضویت ایران در انجمن جهانی سردرد تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص سیل در مشهد و ۱۸ شهر خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت) حضور ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در خراسان‌رضوی ۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی کشف راهی جدید برای درمان دیابت نوع ۲ چگونه شکممان را آب کنیم؟ اهمیت برنامه غذایی سالم برای سلامت کودکان به ناخن جویدن کودکان پایان دهیم! طریقه صحیح دم کردن چای | راز خوش رنگ و شفاف شدن چای ایرانی آیا مدارس مشهد شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل خواهد شد؟ تمامی مراکز اقامتی و گردشگری چناران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (۲۷ اردیبهشت) پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در مشهد و خراسان‌رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال وقوع دوباره سیل در مشهد جشنواره «گل‌وگلاب» روستای فرخد در روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو شد پلیس در جست‌وجوی سارقان خشن که از ۱۲ خانه در تهران دزدی کردند + عکس
سرخط خبرها

جمعیت دانش‌آموزان خراسان رضوی امسال حدود ۸درصد رشد دارد

  • کد خبر: ۱۸۵۲۶۵
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
جمعیت دانش‌آموزان خراسان رضوی امسال حدود ۸درصد رشد دارد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جمعیت دانش آموزان استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ حدود ۸درصد رشد نسبت به سال قبل دارد.

سید امیر شوشتری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: خراسان رضوی یک استان مهاجرپذیر است و همچنان شاهد تداوم ثبت نام دانش آموزان هستیم ضمن اینکه ثبت نام دانش‌آموزان اتباع خارجی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به نسبت جمعیت دانش آموزی سال گذشته که در حدود یک میلیون و ۴۲۴ هزار دانش آموز داشتیم تا کنون بیش از۹۸ درصد دانش آموزان ثبت نام قطعی کرده‌اند، بیان کرد: به این ترتیب تا کنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از دانش آموزان استان ثبت نام قطعی کرده‌اند.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی اظهار کرد: دانش آموزان باقیمانده نیز طی روز‌های آتی ثبت نام خود را قطعی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طی آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش تعداد ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل در استان اعلام شده است، بیان کرد: امسال نیز هنوز آماری در این زمینه اعلام نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->